Alahai.. Aku Tak Terkata !









              Adehhhhh.. Erkkk.. Urmmmm.. Tatau dah nak buat ekspresi apa. Hehe.. Aku kan, sedang berjalan jalan mundar mandir di dunia maya ni kan mencari idea untuk entri aku. Tapi still membeku. Entah kenapa entah , hari ni aku macam sedikit blur untuk mengupdate entri. Apakah aku bakal bertukar menjadi Naruto? Kalau bertukar camtu takpe la, jangan Nana Narita sudah ! Haha..



               Okeh.. Aku agak terkejut actually, bila bukak shoutbox aku ni. Alaaa yang belah kanan ni, dan dapat mesej yang positif tentang blog aku ni kan. Terima kasih beribu ratus kali untuk korang yang drop kata kata kat shoutbox aku tu kan. Nah choki choki, kerat dua okeh. Bajet aku keciputan ! Haha



                Tapi, dalam banyak banyak komen ni kan, aku terharu dengan komen seorang blogger ni, nak tengok apa dia tulis kat shoutbox aku? Jum baca..






hai sengal man!! saya dah lame blogwalking.. 


tp disebabkan asek online gne hp.. tak dapat nk join contest n follow.. 


ni baru online gne laptop.. tapi yang penting.. saya suke sangat blog kamu..



            

                

                  Alahaii.. Terharu nya aku.. Siap online pakai hp lagi semata mata nak baca blog aku? Huhu.. Ni nak bagi choki choki lapan belas ratus ni. Hehe.. Buat AMALINA , terima kasih, terima kasih dan terima kasih, adehh.. tatau nak cakap apa ni. Teruskan berblogging tau ! Blogging dengan senyuman itu satu keindahan woo ! Hehe..



                    Okeh, disebabkan itu, aku nak ajak korang sebu blog AMALINA ni jap ! Jommmmmmmmmmmmmm.. Kite serbu, serbuuuu !!













Koyok Ditempek : Apsal aku takleh reply komen korang nih? Internet ni memang nak kena karate nih ! Haihhh...





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post