Entri 7 : Mari Join Segmen Bila Handphone Bernyanyi !





           Yuhuhuuuuu ! Ehemm.. Lama aku tak buat segmen kan? Hehe.. Hari ni di entri ke 7 dalam Cabaran 10 Entri : Battle of Idea's ! ni kan, aku nak buat segmen berkaitan HANDPHONE ! Hehe..



            Segmen ni aku dapat idea sewaktu dok godek godek handphone aku ni. Aku dok tukar tukar ringtone dia. Sekarang ni aku pakai ringtone Jeritan Batin ku - Azlan and Typewriter ! Hehe.. Best wooo..



             Sebab tu la segmen ni dihasilkan, untuk mengetahui korang punya ringtone ! Hehe.. Aku nak tau jugak korang pakai ringtone camne kan. Mana la tau kot kot ada persamaan di situ. Alaaa.. Orang putih cakap kemistri ! Haha. Jangan gelak okeh.. Hehe..



             Erm.. Nak join? Mesti ikut syarat syarat dia ! simple je.. Jummm...






  • Buat entri bertajuk, Sengal Zone : Handphone Saya Bernyanyi !

  • Letak Header Sengal Zone dan link kan ke entri ni !

  • Jawab 2 soalan dibawah :


    • Ringtone apakah yang sedang anda guna ?

    • Kenapa pilih ringtone tersebut?


  • Dah siap? Postkan ke ruangan komen entri ni.

  • Hantar sebelum pukul 5.30 petang ni !

  • Tiada pemenang, semua peserta akan dipublish dalam satu entri khas aku lepas ni !









               "Dengarrrrrrrrr... Ohhh jeritaannn batinnnn kuuuu.. !" Alamak handphone aku dah berbunyik ! Ini serius, mesti bantu dia. Haha.. Aku chow jap... Take care !!









0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post