3 Harapan Aku Untuk Dunia Blog !

    


                Assalamualaikum dan selamat tengahhari ! Dah lunch ke? Hehe.. Aku dah, kenyang kekenyangan dah ni. Hehe.. Well.. Aku rasa kan, sejak akhir akhir ni, mood aku untuk berblog ni makin rapuh dan pudar seperti papadom dimakan dengan nasi kandar ! Entah kenapa la perasaan ku ini sebegitu. Hmmm..



                Okeh, kita abaikan perasaan aku tu. Sebab aku nak kongsikan harapan aku terhadap dunia blog ni ! Hehe.. Ye lah, aku tau la aku ni bukan sapa sapa pon dalam gelanggang perblogan ini. Tapi aku nak kongsi jugak ! Haha.. Tak kira ! Tak kira ! :)



                  Ready , set.. Goooo.. !








  • Harapan Pertama : 


    • Aku mengharapkan dunia blog ni aman dan damai . Haha. Ye lah, tanpa ada peperangan serta pencampuran kuasa luar macam kat dunia realiti ni. Bila aku bukak blog, tenang je perasaan. Sekurang kurang nya, keamanan tu dapat dirasai . Hehe.. Blog ni dah macam rumah ke 3 aku tau. Tempat yang selalu dan hari hari aku masuk dan keluar. Release tension woo.. Kan? 








  • Harapan Kedua :


    • Aku jugak mengharapkan, dunia blog ni tiada pilih kasih, puak puak, dan sekutu sekutu. Aku nak dunia blog ni sama rata je semua. Takde lebih dan takde kekurangan. Kalau ada kekurangan pun, kita sama sama jadi kelebihan untuk tutup kekurangan itu. Hehe.. Tak macam dunia luar ni. Nak mintak kerja punn kena pakai orang dalam ! Haihhhh.. 









  • Harapan Ketiga :


    • Hmm.. Harapan ketiga? Aku mengharapkan dunia blog ni akan jadi satu dunia dimana kita dapat membentuk generasi generasi akan datang erti kehidupan. Ya ! Nilai nilai murni, adat turun temurun, hukum hakam dan segala benda yang berkaitan dengan nilai nilai kemanusiaan. Sebab, korang tengok la generasi muda mudi sekarang ni perangai camne? Bukan salah Mak Ayah diorang tau. Tapi diorang sendiri yang pilih jalan dan simpang ke situ. Haihhhh.. 










                  Itu la harapan yang tak seberapa dari aku si owner blog Sengal Zone ni. Hehe.. Sebab tu dalam blog aku ni tak berapa ganas ! Haha.. Dan ada yang cakap penulisan aku macam perempuan ! Hehe.. Korang bayangkan kalau aku menukar gaya penulisan aku ni ganas keganasan sikit, dan pembaca setia blog aku ni yang merupakan Mak, Ayah, Kakak, dan 6 orang adik aku baca ! Tak ke diorang akan terpengaruh nanti? No no no ! Aku akan kekal dengan gaya penulisan ni. Sebab ia Sengal Bukan Sebarang Sengal ! Haha.. Ponat pakcik ! hahaha...





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post