Mari Join Siapa Tak Tido Lagi !



          Assalamualaikum? Anda dah tido ke? Alaa.. Sorry kacau ye ! Tapi memang aku nak kacau pun.. Hehe.. Untuk hari ni, aku nak buat satu segmen ringkas. Well.. Segmen ni untuk para para blogger yang masih tak tido lagi! Hehe.. Diingatkan, kalau korang dah tido , takleh join taw ! haha nanti jadi macam zombie plak kang ! hehe..



         Okeh, macam biasa la, segmen aku ada syarat dia. Dan syarat dia simple je pun.. Mari kita tengok syarat syarat tersebut !







  • Buat entri bertajuk Sengal Zone : Saya Tak Ngantuk Lagi 

  • Letak Header Sengal Zone dengan link sekali

  • Nyatakan pukul berapa anda selalu tido / melelapkan mata 

  • Postkan link entri korang ke entri ni. 





     Senang tak? Tarikh tutup dia pukul 1.30 pagi ni. ! hehe sebab aku takut pukul 2 Ayah aku dah tutup Streamyx ! Okeh? pemenang akan diberitahu lepas pukul 1.30 pagi ! :) Join la !





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post