Polis Kantoi Ketiak Berair !





         Assalamualaikum.. Yuhuuuuu.. dah petang, ni bermakna goreng pisang mesti dicari ! hehe.. Takde la, aku lebih rela bancuh milo panas then , ambik biskut marie cicah. Sebab kat Kuantan dari pagi tadi mendung dan hujan je. Huhu.. Membuatkan mood aku untuk tido je ! Haihhhh..



          Okeh, dalam tengahhari tadi kan, waktu aku dok sibuk mengping blog aku kat Facebook kan, aku tertarik dengan satu video yang di paparkan oleh Blogger's Malaysia . 



          Dalam video tersebut, ummm.. ermmm.. aku tak dapat nak expresskan dengan perkataan lah ! Aku teramat emosi saat menatap video ni. Serius aku rasa macam sedih angat angat ! Cambi ke perangai seorang Polis ! Haihhhh..



          Korang nak tengok eh? Jap, dalam video ni ada scene scene yang tak sepatutnya di tengok, ganas , violent dan brutal . Ready eh?











       Haa .. Dah tengok?? Kan aku dah cakap ! Degil nak tengok jugak nape? hehehe.. korang nak tau tak sakit limpa aku tengok video ni ! Boleh kene penyakit limpa menegang ! haihhh.. aku nak pergi bancuh milo jap ! hehe nanti jumpa lagi okeh? :D



0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post