3 Sebab Aku Kurang Tengok Drama Melayu !

            Yuhuhu ! Kita bertemu lagi sekali bersama Udin. Hehe.. Korang layan tak cerita melayu? Drama la, macam Samarinda tu la.. Baik jawab jujur? Layan kan? Hehe..



            Aku? Layan la jugak, tapi takde la sampai tahap fanatik gila gila. aku pun tak mengikuti perkembangan drama melayu ni sebab aku ada alasan aku sendiri. Hehe.. Nak tahu apa alasan aku? Hehe.. mana la tau kan, kot kot sama dengan alasan korang !



            Mari kita tengok alasan dan sebab musabab aku tak suka tengok drama melayu :













  • Alasan pertama aku adalah, Drama Melayu kita ni, asyik berpakaian Smart jek, korang bayangkan la, duk kat rumah je pun, pakai TIE, BLAZER dan semua SMART SMART la. Tak ke Malaysia ni agak panas dan hangat. Hehe.. Aku pernah buat ujikaji, pakai smart smart dekat kampung kat Kuantan kan, Mak aku siap gelak lagi taw ! haha.. Mak aku cakap nak pergi interview mana? haha..

  • Alasan kedua aku, Hero dan Heroin mesti nak muka Cun dan Hensem ! haha.. Bosan woo.. Okeh, aku bagi situasi, Korang kenal Jehan Miskin kan? Ada satu drama dia bawak watak nelayan kot. Memang aku tak boleh blah. Sebab dia memang tak sesuai lahhh ! Haihh. Karang aku jadi Popeye kang ! hehe.

  • Alasan ketiga, Pelakon tak reti cakap Loghat ! haha.. Ada ke patut? Pelakon yang tak reti cakap Utara, depa bagi watak had yang cakap Utara? ( diorang bagi watak yang cakap Utara ) . Haha.. Aku tengok pun aku punye Bieber bibir terkumat kamit nak faham. 



            

            Secara jujurnya kan, banyak lagi sebab musabab yang aku rasa korang pun boleh agak kan? Hehe.. Jadi aku bagi la sebab yang agak jarang sikit didengari ! So.. Kalau macam ni, drama kita takleh kemana ! Huhu.. Tapi , ini pendapat aku je lah, terpulang la pada hak individu tu sendiri kan. hehe.. Fikir Fikirkan ! Tata titi tutu ! :)





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post