Blog Aku Dapat Dua Awards !

             Assalamualaikum .. Dah nak dekat pukul 12 dah ni.. Nanti camna aku nak pi sidai kain nih.. Hehe.. alaa.. korang ingat aku pentakut ke? aku pemberani tau ! Tapi awat lutut aku dok ketaq nih.. hahaha Maybe lutut aku nak menari cha cha kot di malam malam camni ! Hehe..



             Well, kita abaikan si lutut yang dok menari tu, biarkan dia menari tau ! Hehe.. Erm.. Aku terkejut dapat awards ! Serius aku terkezut, terkejut, terkedut dan terkujut ! Haha.. Tak kusangka blog versi ringan macam blog aku ni menerima Award. Macam piala Suzuki pulak aku rasa ! haha



              Nak tengok Award yang pertama?






Friendship Award !
            Friendship award ni dari blog Simply Nana ataupun aku panggil Kak Su je.. Hehe.. Aku dapat award ni lama dah dari blog Kak Su, dalam beberapa minggu lepas ! Tapi, dek kerana kesibukan, aku tak boleh ambik lagi time tu.. sekarang ni aku dah ambik, tapi aku tak jawab beberapa soalan dia tentang persahabatan. Sorry ye Kak , saya jawab kat sini je lah, persahabatan bagi saya, bukan saja secara berdepan, persahabatan sejati adalah dari hati. Sama gak macam kita berkasih sayang, cuma ia hanya la secebis dari kasih sayang dalam bercinta ! hehe Okeh tak kak? Hehe 




           Award kedua aku dapat hari ni 





Beautiful Blogger Award !


            Award ni aku dapat baru je tadi dari blog Nurul . Terima kasih tau ! hehe.. Aku tak tau nak cakap pe dah tentang Award kedua ni. Speechless dah aku. haihhhhh.. Ni nak nanges ni ! Panggil mak aku karang ! Hehe..


             Untuk itu, aku takda apa nak bagi sebagai balasan, cuma gambar aku je la. Itu pun ambik pakai webcam. Sebab aku kan, dah tak memiliki handphone berkamera! hehe.. Tapi takpe, hope korang suka la ye, hehehe.. terima lah ... Untuk korang.. Dari hati aku yang paling dalam ~







Abaikan persekitaran ye ! :D 




0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post