Aku Perlukan Lelaki !





          Assalamualaikum dan selamat petang wahai sahabat sahabat ku ! Jangan pikir bukan bukan bila korang baca tajuk entri ni okeh? Aku memang perlukan lelaki, tapi aku tak GAY tau. kalau korang nak taw dengan lebih mendalam, korang baca bagi habis okeh entri nih. Lepas tu baru korang tau kenapa aku perlukan lelaki, sedangkan aku ni lelaki. Oh My Gucci ! hehe..



         Aku tengok kan, penambahan blog blog wanita dan awek awek semakin bercambah dan ini telah menyebabkan blog blog lelaki agak tenggelam di sebalik bayangan blog blog wanita ! Haihhhh.. mana boleh camni, lelaki mesti bangkit! Mesti !



         Jadi disebabkan itu, aku amat memerlukan lelaki ! haha.. Bukan atas dasar lain okeh, korang ni otak memang Purple la ! hehe..



          Aku nak blog blog lelaki boleh? Aku nak promote untuk segmen aku lepas entri ni. Untuk itu korang dikehendaki mengikut 3 syarat utama :





  • Buat entri baru bertajuk : Sengal Zone : Saya Lelaki Itu !

  • Tak yah letak header aku. Letak link Sengal Zone je.

  • Letak gambar anda ! Wajib

  • Buat 3 perkara tentang anda. cth : COOL, KACAK, BERGAYA 

  • Post entri link korang dekat ruangan komen entri ni ! 





          Dan Segmen ni untuk blogger lelaki je. Taw ! Diulangi LELAKI taw!!! Tarikh tutup pada Jumaat  pukul 12.30 petang okeh?! Jadi, para para lelaki, jalankan tugas anda, tunjukkan kita mampu fight blogger perempuan ! Yeahhh !!!



0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post