Selamat Tinggal Kekasihku !

           Assalamualaikum.. Selamat pagi wahai teman temanku yang sedang tido dan yang dah bangun tido.. Hari ahad menjelma lagi ! hehe.. Apa aktiviti korang? Gi dating? Gi kenduri or duduk rumah je sepanjang masa? Aku? Entah la.. Kalau ada orang ajak aku keluar, aku keluar la. Hehe..









           Okeh, Korang nak taw tak, kekasih aku yg berwarna kehitaman manis tu dah pergi meninggalkan aku gara gara mengalami simptom keputihan terancang ! haha.. Blank Screen la ! White screen pulak tu.. Adehhh.. Tak dapat la aku bergambar lepas ni ! Tak dapat la aku dengar lagu lullaby time nak tido. Haihhh..



             Tapi, aku rasa memang dah ajal dia kot, Yelah, dah lebih 2 tahun aku pakai hp Sony Ericsson K550i tu. Huhu.. Sedih woo.. Tapi takpe, sebab baru baru ni aku dah beli handset secondhand yang terbaik dari ladang ! Serius memang terbaik, ada bunyik ayam, katak, music disco pun ada ! hahaha



              Nak tahu handset apa? Murah je, aku beli dalam Rm 50 ! hehe.. Murahkan? Nak tengok eh handset jenis apa? Jap, aku upload jap.






Ini lah enset terbaik dari ladang !


          So.. Begitu la kisah tragis aku ! Tapi, nanti aku nak beli yang lain pulak, ni untuk sementara sahaja ! Samsung Jet tetap menjadi pojaan hati ku ! hehe.. Okeh la, aku nak out ni, nak gi makan jap ! Take care ye anda !



0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post