Penutupan Pencarian Wanita !





            Assalamualaikum sahabat ku sekalian ! Apa macam ini hari? sihat tak? Ke tengah menjamu selera? Almaklumlah kan, sekarang ni time lunch kan? Hmm.. Makan tak ajak aku pun ye ! Ecehh. takpe lah, gurau je pun. Hehe.. Aku saja je nak test korang td.. Hehe..



           Aku nak cakap ni, tapi jangan bagitau orang tau, rahsia kita kita je tau ! Hehe.. Segmen Aku Perlukan Wanita Wanita tu dah ditutup, dan pengiraan pemenang sedang dijalankan ! InsyaAllah, petang or malam nanti akan ada entri untuk 10 blog yang terpilih ! hehe tak sabar pulak aku nak tengok gambar gambar beserta tagline korang ada dalam entri aku ! Hehe..



           Apa kriteria pemenang? Erm.. Rahsia la.. Korang  kena geletek aku sampai pengsan baru boleh tau. Haha.. Okeh, apa yang boleh aku reveal sikit adalah, pemenang bukan dipilih dari segi RUPA PARAS tau ! Tidak sama sekali ! hehe..



             Jadi, sama sama lah kita menanti entri tu ye ! Tajuk dia semestinya gempak ! hehe.. Well.. aku nak gi fakulti kejap, nak rolong repair laptop lecturer aku sat. Nanti aku balik, kita bertemu dan dating dalam blog aku ni okeh? hehe..  Take care ye ! :D





P/S : Aku sedang memerah otak untuk projek Mega New Year Sengal Zone ni ! Hehe nantikan ye ! 





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post