Malaysia Si Juara !

               Assalamualaikum! Ada orang tak? Boleh masuk ke dalam ruangan hati korang? Ecehh.. Hehe.. Terlebih dahulu aku nak mintak maaf banyak banyak sebab hari ni agak kurang update daripada kebiasaan. Ini adalah kerana , ada beberapa hal yang aku perlu settlekan. Hehe.. Tapi, hari ni je la, hari lain, aku akan pastikan blog aku dipenuhi entri entri sengal yang digemari umum ! Hehe..



              Tadi, aku gi tengok bola ! Final Piala AFF !! Malaysia menang weh!!!! Hehe.. dan 31 Disember ni kita dapat cuti public ! Fuyooo.. Banngga tak? Hehe.. Mesti la bangga kan? Hehe.. Well, rasanya aku tak perlu nak buat rumusan tentang kemenangan kita tadi kan? Sebab dah banyak sangat blogger lain buat. Apa yang boleh aku cakap kan, Malaysia macam bagi can je kat Indonesia ! Serius, aku rasa Team Malaysia kan,  takmau pergaduhan jadi lagi teruk, sebab tu dia bagi banyak peluang tu.. Hehe..



               Hmm.. Tapi, Malaysia memang layak la jadi JUARA ! Ni satu perkembangan positif dalam arena bola sepak kita taw ! InsyaAllah, nanti akan masuk FIFA World Cup ke satu hari nanti ! Hehe..



                Okeh, apa apa pun, kita sokong team kita !! Hidup Malaysia ! Yey.. Eh.. Korang tak tido lagi eh? Nak aku buat segmen yang tak tido lagi ke? Hehe.. Kalau nak, aku buat ! Hehe.. Kalau taknak, aku akan buat peta jajahan diatas bantal aku ni ! Pilih pilih ! :D






Aku sekarang sedang kumpul duit tabung nak beli ini baju ! :D 




0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post