Syabas Malaysia ! Main Macam Tu La Lain Kali !



             Assalamualaikum .. Hehe.. Rasa nya aku tak perlu nak jelaskan pun takpe kan entri ni tentang apa. Sebab rata rata blogger dah banyak buat entri tentang kemenangan 3-0 Malaysia keatas Indonesia sebentar je tadi .



              Aku yang selama ni, asyik tengok kat rumah je, hari ni turun padang. Bukan padang Nasional Bukit Jalil tu ye, tapi Restoran Hakim Seksyen 7 ni ! Dekat jek dengan rumah aku untuk menyaksikan perlawanan final ni. Fuhh.. Memang terbaik dari ladang ! Skill, Strategi , Semua melebihi Indonesia.

        

              Boleh dikatakan kita memang boleh "jamin" menang la pada game tadi. Walaupun ada beberapa insiden yang memang tak masuk akal berlaku, namun aku merespek Team Malaysia kita ni sebab mereka sikit pun tak terjejas teruk ! hehe..



              Man of the match , dah tentu Kunalan dan Safee Sali ! Mereka terbaik woo.. Larian, skill one two, crossing, tandukan semua secukup rasa la! Hehe..



              Akhir kata aku, pada penyokong team Malaysia, jangan jadi macam lalang okeh, time menang je sanjung, time kalah, salahkan coach ! haihhh.. So.. Mari kita sokong Malaysia untuk lagi satu perlawanan di Indonesia pulak nanti ! hehe.. Aku yakin kalau sokongan camni diberikan, tak mustahil kita mampu bawa balik Piala Suzuki tu ! Aminnnn





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post