Mari Jadi VIP Dalam Sengal Zone VIP's Siri 3

          Selamat petang korang, seperti biasa, kita dipertemukan dalam kotak berbentuk windows ni ! hehe.. Dah makan tengah hari ke korang? Tau la hari ni hari Ahad kan, jangan isi hari Ahad anda dengan tido melampaui batas waktu.. Hehe..



            Okeh, petang ni , Segmen Sengal Zone VIP's muncul lagi.. Hehe.. Aku nak tengok blog mana yang akan jadi VIP dekat bloglist Sengal Zone ni untuk minggu ketiga ni ! hehe.. Syarat dia still sama. Ada pertambahan satu soalan kot. Ala.. Macam la korang tak kenal aku kan, soalan confirm la simple ! hehe..



             Aku pun taknak berceloteh panjang lebar, sebab aku kekenyangan dan perut aku dah mulai bertukar menjadi seperti belon belon panas. Aku nak bagitau syarat syarat dia ! Dan ia adalah :









  • Mula mula buat entri bertajuk Saya Sengal Zone VIP's

  • Letakkan logo Sengal Zone VIP's yang ada kat atas ni.

  • Letak jugak link blog Sengal Zone

  • Jawab soalan ni : Saya memang nak jadi VIP sebab ___________ 

  • Postkan link entri anda dalam ruangan komen entri ni !





     Amacam? Adakah anda yang layak bergelar VIP kat blog aku ni ! Diingatkan ye, 15 Blog terpantas je yang akan terpilih.. hehe.. Jadi anda kena cepat, tangkas, padat dan keunggulan ! <-- start merapu dah ..

hehe.. okeh? aku tunggu korang ni ! Challow bete! =)



0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post