Senarai Blogger Yang Masih Berjaga 2 !

        Assalamualaikum ! Wohoohooo.. Dah menghampiri ke pagi dah ni, Kalau kat kampung aku ni, time time camni ada bunyik ayam berkokok dah ! hehe.. Macam biasa la kan, aku orang kampung, dan akan terus jadi sebegitu sebab aku suka kan suasana kampung melebihi suasana bandar ! hehe..



         Sebelum aku menyimpang ke arah yang bertentangan, baik aku umumkan mereka yang masih belum tido dan masih kuat melayari bahtera blog ni ! Mereka sangat tegap dan jitu. Mereka juga tidak mengenal erti penat jerih bergelar "Tido". Sehingga kan, mereka masih mampu bertahan hingga ke titisan mata yang terakhir. Urat urat mata sudah mula memberontak pun, mereka masih kuat! Hehe.. Aku kagum ! Sungguh !







          Mereka adalah  :





  1. Cik Norita 

  2. Cik Cikin

  3. Cik Afi

  4. Cik Waniey

  5. Cik Yaya

  6. Encik Ezay

  7. Encik Shaofie

  8. Cik Hanya Aku

  9. Cik Nana

  10. Cik Eqlima

  11. Cik Ein Japan

     
          Fuhh.. Selesai sudah ! Korang jangan segan silu klik blog mereka ni ~ Best wooo ! Okeh? aku nak layan anime kejap. Nanti ketemu lagi yuk ! Tido la korang ! :D hehe




0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post