Aku Perlukan Wanita Wanita !



              Assalamualaikum ! Tak jawab, berdosa taw ! Hehe.. Malam ni kan dah nak menghampiri ke tengah malam kan? Jadi aku nak buat satu segmen yang tak kurang bestnya ! Segmen apa? Segmen ni khas untuk perempuan sahaja ye ! Diingatkan lapan belas kali lagi, PEREMPUAN ! hehe..



                Segmen ni lebih kurang macam segmen Aku Perlukan Lelaki tu. Ala.. yang hari tu tu ! hehe.. Cuma ada sedikit perubahan dari segi syarat, memandangkan jumlah blogger perempuan confirm ramai kan !



                Kenapa aku buat segmen ni? Erm.. Sebab untuk mengpromote dan meningkatkan traffic ke blog korang dan juga blog aku ! Sama sama saling bantu membantu la kiranya ! hehe.. Okeh? Korang tentu tak sabar kan nak tau camna nak join?  Bawak bertenang ye semua ! aku akan hebohkan syarat dia dalam perenggan seterusnya nanti.



               Syarat syarat dia mudah je. Takde la susah mana pun memandangkan, ini adalah segmen yang ringkas dan agak comel ! hehe.. Nak tahu? Mari kita tengok syarat dia !







  • Mula mula,korang mestilah insan yang berjantina Perempuan.

  • Buat entri bertajuk Sengal Zone : Saya lah Perempuan itu !

  • Letak Header Blog Sengal Zone beserta dengan Link sekali

  • Letak Gambar korang

  • Cipta 3 Tagline menggambarkan diri korang. cth, Cute, Anggun, Gedik

  • Postkan link entri korang ke ruangan komen entri ni !

  • Tarikh tutup pukul 12 Tengah Hari Selasa ! Esok la !





             Amacam?  Sedia? hehe.. 10 Blogger akan dipilih untuk muncul dalam entri Special keesokan harinya lepas tarikh tutup tu ! hehe.. Jadi, mari kita tengok siapa yang kena ! Good luck tau !





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post