Mari Join Siapa Tak Tido Lagi 2 !

         Hai .. Hai.. Hai..  Bertemu lagi sekali dalam segmen ringkas bersama udin ! hehe siapa itu udin? Aku laaa ! hehe.. Okeh, pada korang yang mengikuti setiap aktiviti blog aku ni, confirm dah tau kan ni segmen apa. Dalam siri pertama dulu, ramai gak blogger yang tak sempat join ! Jadi malam ni, aku bukak lagi sekali untuk siri kedua Mari Join Siapa Tak Tido Lagi. Hehe..








Ini Hanyalah bukti bahawa aku seorang Ultraman ! 




        Okeh, tanpa membuang masa lagi, aku nak bagitau syarat syarat dia ! Simple dan still sama dengan Siri pertama hari tu.





  • Buat entri bertajuk Sengal Zone : Saya Tak Ngantuk Lagi !

  • Letak Header Sengal Zone dan link sekali 

  • Nyatakan pukul berapa anda rasa rasa nak tido.

  • Postkan link entri korang kat ruangan komen entri ni  







       Senang kan? hehe.. apa tunggu lagi ! Cepat cepat ! Sebab tarkh tutup dia pada pukul 3.30 pagi ni ! hehehe.. Good luck Ye !





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post