Mari Join New Year Di Rumah !





            Chakkkk ! Bertemu lagi anda bersama saya, Udin membawakan LIVE dari tilam busuk aku punya stesen TV! Hari ni kita akan bermain satu segmen ye tuan tuan dan puan puan. Segmen ini amat mudah semudah ABC sahaje. Ia takkan membebankan otak kita kerana ia menggunakan bahasa yang amat halus serta mudah untuk difahami oleh semua golongan masyarakat.



                Hehe.. Dah dah.. Aku kembali jadi asal dah. Aku bukan seorang wartawan mahupun hartawan ye ! Hehe.. Okeh.. Korang keluar tak sambut tahun baru? Aku, kali terakhir adalah pada tahun 2003, aku pergi dengan beberapa orang sahabat karib dan sambut kat KLCC ! hehe.. Pastu dah takde dah sambut menyambut ni. Kenapa? Erm.. Mana tak nyer, makin tahun meningkat, begitu gak la umur aku. So.. aku dah tak laat dah nak berjalan ! haha..



                  Okeh, kita kembali kepada segmen aku yang terbaru ni. Segmen ni bertujuan untuk mendetect, para para blogger yang sambut kat rumah seperti aku ! Hehe.. dan korang nak join? Aku akan promote link korang yang joni segmen aku ni lepas entri ni !



                   Best kan? Syarat syarat untuk menyertai :





  1. Buat Entri bertajuk, Sengal Zone, Saya Kat Rumah Ni !

  2. Letak header blog Sengal Zone dan link sekali

  3. Jawab soalan ni. " Kenapa tak sambut 2011 kat luar dan berapa lama dah anda sambut di rumah?"

  4. Postkan link entri korang dalam ruangan komen entri ni !

  5. Tempoh tamat Segmen ni pada pukul 4 pagi nanti ! Hehe.. 





             So.. Korang nak sahut tak cabaran aku tu? hehe.. Kalau nak, join la, aku tunggu nanti ! hehe.. Aku nak gi buat keje sikit. Nak gi pilih 20 pemenang SengalZone Mega Project 2011 ! Hehe..



0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post