Lampu Putih Membutakan Mataku !





              Assalamualaikum !! Ada orang tak? Erk.. Ada rupanya.. Hee.. Erm.. Terlebih dahulu aku nak mintak maaf banyak banyak sebab agak kurang update blog ini hari. Dek kerana beberapa hal seperti pergi memperbaharui lesen memandu aku yang dah tamat tempoh pada beberapa minggu yang lepas. Dan ada certain certain hal yang memang tak dapat dielakkan. Huhu.. Sorry wahai pembacaku sekalian yang comel dan handsome bergaya ini !



             Okeh, aku nak share something nih, korang pernah tak, time tengah drive ada pemandu dibelakang yang menggunakan lampu putih alayang putih macam torchlight kat pasar malam tu?  Tadi, time aku memandu menyelesaikan beberapa perkara, serta pergi membeli barang untuk abah aku kan, tetiba je mata aku berpinar gila gila punya.! Dek kerana cahaya itu aku jadi buta sementara ! haha mana ada la.. Aku memain je.



             Kalau kat belakang takpe la jugak, ni dari arah berlawanan pun sama jugak. Kiranya effect dia double la. Boleh jadi putih anak mata aku kalau hari hari camni ! Adeh, agak agak nya, kalau aku tukar lampu kereta aku warna merah terang gila okeh tak? hehe..



            Aku tau entri aku ni agak bosan sikit, tapi ini la realiti kehidupan aku yang penuh dengan panca roba ! haha. Jadi , kalau korang seorang pemandu, hormati la pemandu pemandu lain yang memandu. Diorang pun guna kereta, bayar cukai sana sini, minyak lagi. haihhh.. Hormat tau ! hehe



           Akhir kata, aku nak selitkan sikit, Aku Perlukan Lelaki tu still berjalan lagi, setakat ni dah 3 Jejaka Tampan dah masuk ! Mana Jejaka lain nih? hehehe.. Cepat join weh ! :)





P/S : Bagi wanita, nanti aku wujudkan segmen untuk korang ye ! :)





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post