Ben Ashaari dan Darkbatman, Antara Blogger Yang Aku Dengki !

             Assalamualaikum dan selamat malam para para pembaca blog aku yang setia menemani aku di malam ambang tahun baru ni ! Hehe.. Well.. Bila korang baca je tajuk kat atas tu, apa yang korang fikir ? Hehe.. Mesti terkejut dengan betapa kejam nya aku melontarkan statement sebegitu rupa kepada Sifu Blogger tersebut kan?



               Nak tengok Ben Ashaari dan Darkbatman? Klik je nama diorang dan anda akan mula mencari sebab kenapa mereka ini dibenci dan didengki oleh aku ! Haha. Memang aku dengki sangat sangat ! Menyampah pun ada jugak ! Sebab apa? Teruskan membaca ye ! sebab makin khusyuk anda membaca, makin luas la pengetahuan anda ! haha..



               Hmm.. Aku dengki kat mereka berdua ni sebab..








Dua dua badan camni ! haihhh


       Sebab tu la.. Jika nak dibandingkan dengan aku.. Korang tengok kat bawah ni okeh !






ini bukan character sebenar diriku ! Tapi body tu ada la sikit sikit 


         Sebab tu aku dengki sangat kat diorang berdua ! Makin aku makan, makin buncit woo ! haha.. Tapi takpe, aku akan start pumping sok, sehari sekali jek pumping.. Hehe.. ada jugak kan dari takde ! :D hehe..





P/S : Selamat Tahun Baru 2011 kepada semua blogger di 









Malaysia ! dan jugak kepada pembaca blog aku ni! hehe.. Aku tak celebrate pun.. baek tido lagi sedap ! Hehe.. Tata 































0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post