15 Blogger Yang Masih Single !



        

        Hiyah.. Hiyah.. Hiyah.. Eh.. dah sampai ke belum ni.. Eh eh, dah sampai la ke kotak new post ! hehe.. Akhirnya berjaya jugak aku sampai ke kotak ni ! Setelah bergelumang dengan sabun Daia dan jugak air paip selama sejam lebih dek kerana ingin memberus baju baju aku ! Terpaksa la aku berlari lari anak ke laptop aku yang comel ni. Hehe



          Tapi takpe, kerana kasih dan sayang serta rindu kepada pembaca pembaca blog Sengal Zone aku ni, tak kisah la penat cam mana sekali pun, janji mesti di tepati. Yuhuuu ! Nak tau tak 15 blog yang terpilih ? Hehe Blog mereka yang masih single? Nak tau ke? Alaa.. Tahun depan boleh? Tak lama pun lagi.. haha..



            Okeh la, dek kerana aku pun suka mengpromote blog blog yang join segmen segmen aku ni kan, aku ingat nak tukar sikit la jumlah blogger yang tersenarai ! :D hehe.. Tak boleh ke? Apsal plak? Ni Sengal Zone ! Macam macam boleh jadi tau ! hehe.. Okeh..



             15 Blogger Yang Masih Single adalah :





  1. Cik Mucuk Tembam

  2. Cik Ratu BlupBlup

  3. Cik Puteri Salju Cinta

  4. Cik Saya Buncit

  5. Cik Nadirah

  6. Encik Adrien

  7. Cik Lisha

  8. Cik Dak Debab

  9. Cik Ciki

  10. Cik Cikin

  11. Cik Yunykhoo

  12. Cik Alya

  13. Cik Cikgu Nadia

  14. Cik Nur Syafiqah

  15. Cik Zati

  16. Cik Gadis Semasa

  17. Cik Syafiqah Sabki 







     Well, apa lagi ! gi la usha blog blog tersenarai kat atas ni ! diorang siap letak lagi ciri ciri lelaki / perempuan pilihan diorang taw ! Dan, mereka semua comel comel ! I likeeee... Nasib baik aku dah berpunya ! kalau tak, aku pun nak mentekel sampai kena kad Merah ! hahaha.. Korang jangan hirau kan jumlah blogger kat atas tu taw ! hahaha.. Anggap je jumlah tu tetap 15 okeh? Shhhhhh ! Okeh la, aku nak out ni, nak mandi pastu solat ! Jangan lupa solat ye ! Tata ! :D





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post