Senarai Blogger Lelaki Yang Limited Edition !

           


              Assalamualaikum dan selamat petang ! Korang dah mamam? haha.. Aku makan pagi tadi je, pastu sambung tido balik, then terjaga terus on lappy sebab aku dah janji semalam kan? Entri Khas tentang mereka yang join Segmen Akulah Lelaki Itu ! Ingat tak? hehe..



             Okeh okeh, mereka yang join ni boleh dikatakan amat kacak jika dibandingkan dengan aku ! Serius, aku tak mentipu korang ! hehe.. nak tengok ? Jom kita berkenalan dengan mereka







Jejaka 1


Encik Iman Shah
Seorang yang Cool, Positif dan Aktif






Jejaka 2


Encik Ayie
Seorang yang Bergaya, Nakal dan Sempoi






Jejaka 3


Encik Sham 
Seorang yang Sopan, Licik dan Cergas 






Jejaka 4


Encik Aminuddin
Seorang yang Bergaya, Nakal dan Sempoi






Jejaka 5


Encik Arez
Seorang yang Happy, Peramah dan Berjiwa Lembut






Jejaka 6


Encik Khaz
Seorang yang Smart, Cool dan Berkarisma 






Jejaka 7


Encik Kaled 
Seorang yang Enjoy, Macho dan Cool






Jejaka 8


Encik Suffian
Seorang yang Bergaya, Nakal dan Sempoi






Jejaka 9


Encik Suhail 
Seorang yang Faithful, Crazy dan Fun






             Okeh? Mereka bersembilan ni la jejaka yang agak limited edition ! jadi apa lagi gi serbu blog mereka ni pastu mintak autograph ! hehe.. Well.. Thanks pada mereka ni jugak sebab sudi segmen aku ari tu ! hehe.. Selamat berkenalan semua ! aku nak gi mandi jap! hehe Taking care ye anda semua !



0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post