Mari Join Aku Masih Single !



           Assalamualaikum.. Selamat petang kepada anda semua yang sedang menatap skrin laptop PC ataupun iPad ! hehe.. Aku baru jek balik makan. Dan disebabkan perut aku dah mula kembang, maka aku berasa amatlah sesuai kiranya aku melelapkan mata sebarang dua minit. Ecehh.. Tapi takpe, jangan khuatir, sebelum aku tido, apa kata kita bermain satu segmen pendek. Hehe..



            Segmen terbaru ni adalah hasil idea dari Cik Norita ! Korang klik je nama dia kalau nak usha blog dia. Dia ni antara sahabat baik aku ! hehe.. Ni semua hasil buah fikiran beliau la, maka segmen ni terhasil ! hehe..



             Okeh, Segmen ni bernama Aku Masih Single ! Dan ia segmen ringkas je.. Nak taw syarat syarat dia?







  1. Buat satu entri bertajuk Sengal Zone : Aku Masih Single!

  2. Anda mestilah betul betul SINGLE taw

  3. Letak Header Blog Sengal Zone dan Link sekali

  4. Serta kan sekali 3 Ciri Ciri Wanita/ Jejaka Pilihan anda!

  5. Postkan link entri ke Entri ni

  6. Tarikh tutup adalah pada pukul 6 petang ni ! 





       Amacam ? hehe.. Best tak? Dah macam ejen cari jodoh plak aku kan ! hehe tapi takpe la, mana la tau kan, korang bertemu jodoh kat blog sengal zone ni ! hehe bangga jugak aku.. hehe.. So.. dengan lafaz Bismillah, mula la menaip ye ! Selamat berjayaa! =)





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post