3 Pepatah Dunia Blog !









         Yuhuuuu.. Aku sedang menyapu minyak cap kapak ni dekat kepala. Sambil sambil tu, titisan ia mencerobohi ruang ruang mata aku yang mengakibatkan aku dilanda kesepetan mata yang bernama "sepetdahmataku mokoside" hehe..



           Sambil sambil aku mengkenyit kenyit mata untuk memberi laluan cahaya masuk ni kan, jum kita tengok pepatah yang sering digunakan dalam dunia blog ! Yupp.. Benda ni selalu jadi ! Alaaa.. Jum je la.. Tengok je okeh.. Layannnn !








  • Pepatah 1 


    • I Follow U, U Follow Me !








  • Pepatah 2


    • Kalau takde Entri tentang I, Masakan refferal I naik nama U !









  • Pepatah 3 


    • Geng baru di promotekan, geng lama terbiar kesepian ! 











            Erkk.. Jangan terasa okeh, ni adalah hanya secebis nukilan idea aku yang datang secara tiba tiba ! Hehe.. Aku rasa, tak perlu kot aku nak jelas kan. Hehe.. Tentu korang boleh paham kan? Hehe.. Try teka, dari mana pepatah ni di klonkan? Hehe.. Sapa dapat jawab, aku bagi 5 butir batu seremban ! Haaaaa.... Lumayan tuuuu.. :P









0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post