Aku Tertarik Gila Dengan Entri Mamat Ni !









               Yuhuuuuu.. I'm back ! Hehe.. Well well west, tadi , time aku blogwalking tanpa arah tujuan kan, aku tertarik dengan satu entri ni. Yup.. Entri INI ada kaitan dengan entri aku yang INI .. Erm. Lebih kurang la persamaan dia. Hehe..





                Hmm.. Lepas korang baca entri tu kan, try korang renung balik setiap ayat dalam entri mamat tu. Aku pun rasa macam yang mamat tu rasa, tapi aku tak terluah.. Entah kenapa, aku tak berapa pandai mereka ayat berkaitan isu diatas ! Hehe.. So.. Kalau korang mampu dapat something dari entri brader tu pon bagus la. Tapi, jangan salah sangka pulak okeh. Pada aku, entri mamat tu ada yang betulnya. Serius.. Aku pun dah rasa !





                 So.. Oleh itu, berhati hati la dalam dunia maya ni ! Hehe... Tersilap langkah, anda akan dipergunakan. Wallahhualam ~ Akhir kata, pepatah dari aku, diam diam ubi berisi tetap ada bahayanya ! Hehe.. Chowww.. nak gi makan !! :D









Koyok Ditempek :  Blog blog blog.. Dunia blog ni makin berubah ! Huhu







0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post