Jauh Dah Aku Rupanya !

           Holaaa ! Bertemu lagik kita dalam blog Sengal Zone ni. Dah nak tido ke? Aiseyyy.. Apa barang tido awal awal ! Malam masih muda, kita je yang dah tua ! Haha.. Sedap pulak makan asam malam malam cenggini kan. Alaa.. Sepeket tiga kupang ja. Bukan nya mahai pun.



    

           Hmm.. Baru aku perasan, aku dan blog aku makin jauh. Ye lah, sejak dah start kerja ni kan. Masa aku makin di isi. Kekadang tu terlampau busy sampaikan aku balik balik je terus lelapkan mata. Hehe.. Aku terasa macam aku bukan Sengalman yang dulu. Serius.. Kalau dulu , aku boleh buat 4, 5 entri satu hari. Kini itu semua hanya la angan angan mat udin je la. Time aku cuti Isnin je la mampu update tak hengat dunia ! Haha..





            Aku jauh dari mak ayah dan keluarga aku, aku jauh dari Cik Teddy aku, aku jauh dari blog aku dan sekarang ni, aku jauh dari ampaian belakang rumah aku ni. Nak turun bawah angkat kain tu dah malas dah. Biasa la, bila dah perut semakin buncit ni, kemalasan aku makin menjadi jadi. Tapi takpe.. Wa lek lu der.. Haha.. Sampai ke pagi esok la tak terangkat baju aku dan baju kecik semut semut nih. Hehe..





            So.. Untuk penutup entri ni, aku nak bagi tips untuk blogger baru ! Haha.. Jangan jadi macam aku okeh! Blog perlu diupdate frequently. Kalau tak pembaca larikkk wooo !! Serius.. wa tak tipu punye ! Erkk.. Mana pergi asam aku ni.. Tadi ada 5, sekarang tinggal 2. Ohhh.. korang makan eh? Haha..





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post