Ini Betul Betul Justin Bieber !










         Morning !!! Mulakan la hari anda dengan pumping lapan belas kali ! Muehehehe.. Aku tak perlu, sebab ini hari aku off dengan bangga nya ! Haha.. Korang start berkerja, aku bersenang lenang memberus baju ! Adil ke? Ini tidak adil ! Haha.. 








           Anda kenal tak mamat di atas? Kalau tidak kenal, ayuh aku perkenalkan.. Ini adalah insan yang suka sangat baby, baby , baby ohhh... Hehe.. Beliau peminat aku dulu.. Ecehh.. Lepas lapan belas kali gagal bertapa , beliau kini membenci diriku.. Hehe.. Beliau adalah JUSTIN BIEBER. Errr.. Dekat Malaysia , dia digelar JUSTIN BIBIR ! Haha.. Takpe la, sebutan ada sama. 








             Tapi kan, aku ada kenal seseorang yang begitu fanatik dengan si BIBIR ni. Yeee.. Fanatik sangat sangat sampaikan...... Err.. Aku takmo cakap.. Korang tengok la sendiri MMS yang dihantar oleh beliau ! Hehe.. Jap eh, nak bukak MMS.. Tadaaaa...














. Trilogi Peah .




Justin Bieber, I pon ada BIBIR jugak ! Awwww..














             Perkenalkan , PEAH BIBIR ! Dek kerana terketagih dengan si jejaka diatas sinun, beliau telah menukar nama dan BIBIR beliau. Kini Peah Bibir menjadi ratu kebaya dalam Kampung Durian Licin. Haha.. Kan aku dah cakap, jangan ketagih sangat dengan artis artis mat saleh ni. Takde paedah nyo ! Kite bako bibir , kite bako ~ Hehe..











0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post