Kipas Pusing, Aku Pun Pusing Jugak !










         Assalamualaikum !! Jeng jeng jeng.. Aku ni sebenarnya, agak tepu dan lemau sikit malam ni. Hmm.. Idea aku tak keluar keluar dari tadi. Hehe.. Puas dah aku miskol, mesej dan mms. Semua tak jalan ! Hehe.. Last last, aku layan Facebook je la ! Sambil sambil tu duduk termenung dekat dalam kegelapan yang menakutkan ni. Haha.. Mana la tau tetiba Hantu Kak Limah  kokak aku ! Tak ke blushing aku nanti ! Hehe..



    

         Okeh, disebabkan aku tidak mempunyai idea ini malam, maka aku pon memerhatikan sekeliling dalam bilik aku ni. Tiba tiba mata aku tertangkap dengan pergerakan entiti yang sering memusing musing.. Hehe.. Beliau la penyejuk aku dikala kepanasan dan kekadang ada time time tertentu , ia membuatkan aku seram sejuk sampai nak terkucil. Ia adalah kipas dalam bilik aku yang dok pusing pusing ni .





           Bila aku tengok kipas tu kan, aku tersengih sendiri. Hehe.. Kenapa eh? Tah.. Aku sawan kot. Haha.. Sawan arnab nih.  Ermm.. Takde .. Actually, aku tersenyum sebab dalam sedar tak ku sedari,  kehidupan kita pun macam kipas ni kan.. Berpusing pusing.. Kekadang kita hepi , dan kekadang kita sedih. Dan kekadang kita ditinggalkan, kekadang kita di perlukan.. Hehe.. boleh dikatakan banyak la kekadangan lain lagi..





          Macam tu la jugak dengan blogging ni pun.. Jangan la bermegah megah . Maybe sekarang ni kita kat atas, tapi jangan lupa, satu detik nanti, kita pun boleh je jatuh berdebuk tersembam ! Hehe.. Itu semua pun berdasarkan AMALAN kita jugak ! Hehe.. ingat dunia maya ni bukan dunia ke? Serba serbi perbuatan kita dapat balasan woo.. Baik di dalam dunia sebenar dan dunia maya ni ! Hehe..





            So.. Aku pun takde la hebat mana pun. Cuma menasihati diri aku sendiri jugak ni. Kata, ini blog kan, confirm la ia dah jadi macam buku catitan untuk diri aku sendirik jugak. Hehe.. So. Itu saje la untuk malam ni.. Aku nak gi siapkan something kejap. Hehe.. Jangan down down to the ground okeh !! Hehe.. Chowww Yun Fattt !!! :D





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post