Teknik Promote Blog Aku Terbaru !












            Adehhhh... Tangga itu sungguh curam ! Haha.. Actually, tangga ke bilik aku ni memang ceram dan gulap! Tapi didaki jua oleh beban diriku yang 63kg ni ! Hehe.. Ehh.. Korang di sanaaaaa !! Ni hao maaa !! Hehe.. Wo hen hao ! Ayuh melambai ke arah dinding masing masing.. All together ! Hehe..



        

            Dah.. Aku stop merapu kepunden kejap. Haha.. Aku kini dalam proses memprompot .. Err.. Salah ejaan tu.. Mempromote baru betul.. Hehe.. Ya.. Aku dalam proses mempromosikan blog Sengal Zone ni secara besar besarun ! Hehe.. Aku taip, aku gelak.. Pe kejadah? Haha..





             Cara terkini aku promote blog aku ni adalah dengan memberitahu orang ramai yang singgah service laptop mereka padaku tentang Sengal Zone ! Haha.. Berani gila kan? Well well west... Aku sebenarnya pemalu dan penyegan, tapi bila dah tengok customer customer senyum dan ketawa riang ceria., aku terus jadi tough and berani gitu ala ala Jennifer Lopez ! Ahakss..





            Alhamdulillah, mereka pun layan diriku yang sengal ni. Hehe.. Satu je rahsia terkini dalam memprompot kan blog. Iaitu jangan segan silu dan kena kuat and tough ! Tough dari hati. Bukan badan je tau. Hati pun ada yang tough gila gila remaja ! Hehe..





             So.. Akhir kata aku untuk entri kali ni, Jangan pernah kau ungkap cinta pada yang tak sudi ! Err.. Takde kaitan pun kan? Haha.. Belasah jeeee... Alamak...  Bas Seranas !!! Jangan tinggal dakuuu !!













Koyok ditempek :  Menulis dan menaip lain ! Menulis menggunakan pen, tapi menaip gunakan laptop, pc, ipad, type writer. Haaa.. Lain kan? Haha.. 








0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post