Korang Buat La Dialog !




Funny Picture - Chillin
Buat la dialog untuk diriku ! 



        

         Yuhuuuuuu.. Korang nampak tak gangster kat atas tu? Hehe.. Relax je kan dia? Well well west.. Dia memang la relax sebab baru je lepas siapkan dokumen untuk meeting dengan aku sok ! Hehe.. Perkenalkan ! Kucing aku di alam maya ni ! Hehe..





         Apa motif entri ni? Well.. Aku nak jadikan ia segmen versi terbaru Sengal Zone ! Hehe.. Simple tetap diteruskan, dan kali ni, ia lagi lapan belas kali ganda simple dari versi segmen aku terdahulu. Yeee.. Tak caye? Jum tengok syarat syarat di bawah !










  1. Korang perlu mencipta satu dialog untuk KUCING diatas !

  2. Satu je dialog okeh !

  3. Tak perlu buat entri ! Hanya komen di ruangan komen entri ni.

  4. Letak dalam komen korang, URL Blog korang dan Nama GLAMOUR beserta DIALOG KUCING !

  5. Semua DIALOG korang akan di publish di entri selepas ni ! 

  6. Tarikh tutup? 3 JAM dari sekarang iaitu pukul 5.30 PETANG !

  7. Ingat ! Tak perlu buat ENTRI di blog anda ! Komen disini memadai ! 

  8. Ada pape, sila la bertanya kan diriku ini. Hehe..









          Amacam? Senang tak? Hehe.. Komen je dan aku akan promote blog korang ! simple dan indah bukan? Hehe.. Okeh la, aku nak gi kedai jap, cari minuman bergas sat.. Prottttt.. Tu gas aku dah keluar ! Haha.. Larikkkkk !! Meowwwwwwwwwwwwww !!! 








0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post