Blogger Buat Dialog Untuk Kucing Aku !


Funny Picture - Chillin







           Holaaa !  Dah balik kerja ke? Hehe.. Aku OFF okeh, so boleh la update blog aku ni yang semakin dimamah usia ni. Dah bersawang sejak seminggu lepas dengan pencapaian beliau agak turun mendadak ! Tapi takpe, aku tetap SENGALMAN ! Hehe.. Bisa di urus itu dong ! Errr..





            Well.. Seperti dalam entri SINI , aku meminta bantuan blogger untuk membuat satu dialog untuk kucing aku ni. Nama dia? Errr.. Takde nama lagi. Hehe.. Dan ada beberapa blogger ni membantu aku dengan mencipta dialog dialog yang agak kesengalan melanda ! Yeee.. Diorang tolong aku kan, maka aku pun balas la dendam kesumat mantera ke 88 ni.. Haha.. Nak tau sapa mereka dan apa dialog depa semua ni? Jom layan.. Korang klik la kat nama blogger blogger tu okeh, terjah bertalu talu pun boleh ! Okeh.. jom tengok..











Dialog 1

Finaz Jaafar :    waasup dog??? moh le kite bakor ~ 







Dialog 2

Tim :    hampeh punye waitress. aku dah duk bajet cenggini kau tak mo ambek order aku! ni kne try taktik comel ke baru nak layan?? eheemm..miooww! 





Dialog 3

Biey :   "eh.. ape kejadahnya korang ambik pics sya nie.. saya tak comel, saya GEBU.. tapi OK je.. takpe.. sengal zone punya pasal, korang ambik la seberapa bnyak gambar yg korang nak.. [mak tak kesah pun].."






Dialog 4

Adamxis :    "Grrrr...Meow2....Tak boleh jadi nie Meow!.dah 3 keping Salon Pass Meooow gune!!! apsal tak lekat2 kat badan lagi nieh grrrr....Lenguh empat kaki dh nie, dok nyepak Sengal zone smlm "...wakaka..






Dialog 5 

Alfa Maradina :   hey!mop lantai tu pun berejam ke?!mane makanan ak ni penat tunggu tau







Dialog 6

Saya Buncit :   I'm gay i'm okay. lalala. meooowww. 







Dialog 7 

Anis Munirah :   urut sikit badan aq nie dulu sebelum ko mop lantai,,karang saya ade seminar,,bale~bale~ 







Dialog 8 

Pwincess9 :   meow...... hehehehehheheheh (dalam kepala terbayang lagsanea) 
















Koyok Ditempek : Hehe.. Bestkan dialog diorang ni ! Erm.. Apsal aku takleh masuk FB? Adehhhh... 










0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post