Baldi Pun Jadi Drum !







          Assalamualaikum dan selamat tongah hari ! Hehe.. Sambil korang bersantai, bermakan, ber jalan dan jugak berlepak ni kan. Aku nak tanya satu soalan . Haaa.. Dulu dulu korang pernah tak jadikan baldi kat bilik air tu sebagai DRUM ? Alaa.. Tak kisah la baldi apa sekali pun. Yang penting , ia dapat mengeluarkan bunyik !  Hehe.. Dulu , aku pun teramat la suka woo.. Sampai habis baldi kat rumah aku di kerjakan.





           Tapi, itu semua dulu la, sekarang ni aku duk sibuk layan drum kat dalam game je la. Hehe.. Eh.. Terlari tajuk pulak. Okeh, kalalu dulu , aku main ketuk  baldi untuk jadikan drum dan alat music best ! Kini, aku baru tau, ada orang gunakan BALDI sebagai DRUM untuk dijadikan sumber pendapatan ! Serius stylo !!! Nak tengok? Jummmm...


































            Gempak tak? Kalau aku la, memang lagu hindustan la jawabnye ! Macam Mohabbatein tu la.. Alamak, aku dah terlambat dah ni. Adehhh.. Kang kena potong gaji kang, takleh la aku makan choki choki dah ! Hehe.. Aku chow dulu ~ 









0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post