Hantu Skateboard ! OMG !


hantu, gambar hantu, gambarhantu, hantu kopek









         Yuhuuuu.. Awat seram semacam ni ! Ehhh.. Dok kuis kuis rambut aku pulak ! Errr.. Sapa pulak ni.. Opocot !!! Towel aku rupanya.. Hampehhh.. Hehe.. Seram tak ? Ecehhh.. Tadi , time aku balik dari tempat kerja dengan member aku kan, kami gi la tapau nasi lemak berhampiran Seksyen 2 tu, Alaaa.. Dekat dengan Mesin ATM Bank Islam tu la.. Hehe..





         Waktu selesai membeli makanan itu, aku dan budak rumah aku pun menyusur lalu berhampiran dengan Rumah Sewa RM50 yang menakutkan tu. Perghhhh.. Seram beb ! Serius wa tak tipu mipu ! Hehe.. Tapi actually tak de la dekat sangat, lalu simpang je la.. Tapi AURA keseraman rumah tersebut memang sampai bermeter meter. Hehe..





          Entri ni bukan tentang Rumah Sewa Rm50 Seksyen 2 Shah Alam tu okeh, ni tentang hantu baru muncul. Hantu main skateboard ! Errr... Aku dapat gambar dia dari member aku ni. Dia pun skater jugak.. Nak tengok? Jangan tak tido malam ni sudah ! Tengok tau !!!












|


|


|


|


|


|


|


|


|



















Funny Picture - Ghost Ride The Board
Hantu Skateboard !











            Ish.. Sapa main tu eh? Hehe... Takde orang pun kan ? Itu dikira hantu gak kan? Hehe.. Well.. Aku nak lari dan menyuruk jap.. Mana la tau kot kot ada orang nak baling skateboard kat aku kan.. Haha.. Larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !!!



0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post