Benda Free Dalam Hidup Yang Terbaik !







Holaaaa ! Aku datang lagik dengan permainan robot bergerudi Inul ! Haha.. Ewahhh.. Ingat aku Ding Dang ke hah? Hehe.. Okeh, entri malam ni ringkas je.. Ia berkenaan dengan kehidupan . Yup, kehidupan, atau pon dalam bahase omputihnye " LIFE" .. Hehe.. Dalam bahasa planet Uvhiguh ia dipanggil " kulikulidudu purrr " ! Hehe..





Well.. Dalam hidup ni mana ada benda FREE ye tak? Ehhh.. Ada laaa.. Benda FREE tu ekceli dekat je dengan kita ! Seriusss.. Percayalah cakap aku ni.. Kang aku nyanyi lagu Percayalah - Siti Nurhaliza kang ! Haaaa.. Maleh cakap dah, korang tengok la gambar kt bawah ni bagi menyokong kata kata aku tadi.. Ewahhhhh..















Haaa.. Percayalahhhh ! Errr.. Kan ada je benda FREE tu disamping kita kan! Hehe.. Tak perlu duit pon boleh dapat kebahagiaan woo.. Lagipun, duit is not eberiting kan? Jadi, aku nak pi buat milo panas cicah biskut cokolat cip jap ! Itu pon kebahagiaan jugak ! Hehe.. Tata.. ;)









0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post