Artis Hollywood Dan Gigi Mereka !

Hola.. Bertemu lagi kita di tengah tengah malam buta nih. Haaa.. Tetiba kan, aku teringat zaman sekolah rendah dulu, tetiap kali ada pemeriksaan gigi kan, aku menyuruk bawah meja perpustakaan.. Lama pulak tu. Dalam 2 jam lebih gak ar..Seyess aku amat membencik suasana dalam klinik gigi itu. Dengan bunyik bzzzzzzzzz yang boleh menggelikan ulu hati dan jugak peralatan dia yang horror macam cerita suspen dulu dulu tu. Brrrr.. Tidakkkk !!





Hmm. Entri aku kali ni pun tentang gigi jugak.. Tapi bukan lah berkaitan gigi aku mahupun gigi jiran aku.. Ia berkaitan dengan gigi artis Hollywood yang menjadi  pujaan kamu kamu kamu  dan kamu yang dok klik sana sini tu.. Hehe..





Err.. Sebenarnya kan, Dragonball ada 7 bijik semuanya.. Haha.. Gurau je, aku nak bagitau yang sebenarnya, artis Hollywood yang menjadi pujaan korang tu kan, gigi diorang takde la cantik mana pon dulu .. Tak caya? Jom kita usha wajah mereka dan gigi mereka yang SENGAL itu.. Ngeh ngeh ngeh..









TOM CRUISE
1151 Celebs Before and After the Dentist






ZAC EFRON
370 Celebs Before and After the Dentist






BECKHAM
543 Celebs Before and After the Dentist






CELINE DION
836 Celebs Before and After the Dentist






NICOLAS CAGE
1035 Celebs Before and After the Dentist










Well well west, orang banyak duit kan, boleh laaaaa buat treatment gigi bagai bagai... Err.. Aku buat treatment gigi sendiri je sudah.. Pakai berus kasut je... Haha.. Gigi tetap bersinar gak.. Lalalalala.. 




0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post