Hari Isnin Oh..





Assalamualaikum..  Kehadapan dan kebelakang serta ke kiri dan kekanan wahai pembaca pembaca blog Sengal Zone sekalian Universe ! Whoaaaaaa.. Isnin dah kan hari ni? Patut la aku terasa kebosanan.. Haha.. Well.. Aku yakin seyakinnya korang pon mesti bosan gak kan? Ada tak rasa lemau? Korang ni kuih raya ke hape? Haha..





Okeh, sambil sambil korang sedang menjalankan aktiviti korang tu kan, apa kata korang dok bersandar kejap.. Sandar je la kat mana pon.. Sandar pada dinding ke, sandar pada pokok ke, sandar pada kenangan pon boleh.. Haha.. Dah sandar eh? Bagus..





Sekarang ni try pulak ambik sebatang pen or pensel kan.. Kepitkan diantara muncung korang.. Kemudian bangun dengan hati hati, jalan pergi kedapur, jangan bagi pen atau pensel tu jatuh tau.. Sampai dah dapur? Bagus.. Sila bancuh milo ais untuk aku.. Dengan cara sebegini, confirm korang takkan bosan.. Korang mesti ulangi aktiviti tu tetiap hari Isnin okeh..  Nescaya korang takkan jadi lemau seperti kuih raya lagik..





Ekceli, entri aku ni pon ada berbaur lemau selemau lemaunya nih.. Idea aku tepu dan membeku nih.. Camne eh? Nak hempuk pala kat kusyen ke hah? Tak pun hempuk kepala dalam tepung gandum? Haha.. Okeh la, aku nak pergi berlari lari depan mak aku jap ni.. Untung untung kena sound kan.. Haha.. Chowwwww...







Koyok Ditempek  :  Hua Hua.. Korang dah baca Novel Exclusive Sengal Zone? Alaaa.. Yang Haikal dan Nur tu laa.. Hehe.. Nak tau tak Haikal Dan Nur (Siri 2) dah siap dah. Tapi, aku rasa macam malas publish lagik.. Lalalala.. Melainkan ada orang buatkan aku Milo ais baru aku publish ! Haha.. Kekejaman berleluasa.. :P

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post