Berani Tak Korang Main Tenis Kat Sini?





Assalamualaikum ! Holaaaa ! Wohoo .. Agak kepenatan sikit diriku ini.. Berlari lari anak mengejar motor aiskrim untuk menukar batang aiskrim semalam kepada aiskrim free lagi satu.. Haha.. Tu pun nak bagitau kan? Alalalala.. Sekurang kurangnya kan, satu masa nanti  bila aku dah tua dah. Boleh gak aku tunjuk kat cucu cicit aku apa itu aktiviti sengal yang dilakukan oleh atuk depa nih. ! Haha.. Dan blog ni maybe jadi sumber buku teks depa kot. Err..





Dalam entri ni, aku nak bawak korang gi Dubai ! Haaa.. Dubai .. Obersee tuu.. Korang takmo pi obersee? Haha.. Kalau nak jom follow aku tanpa perlu membayar satu kupang pun..





Kenapa nak gi Dubai? Ermm.. Sebab, kat Dubai ada bangunan tinggi gedabak yang bergelar Burj Al Arab.. Alaa.. Hotel yang unik gila gila tu.. Haaa.. Dan kat Dubai jugak ada satu tempat untuk pengemar sukan Tenis ! Tapi kan, sebelum tu, berani ke korang nak main kat sini? Errrrr.. Sebab.. Sebabbbb.. Korang tengok la gambarajah dibawah ni okeh? Zasssssssssss..























Haaa.. Berani tak? Haha.. Aku memang tak la kan.. Sebab aku ada ketakutan pada ketinggian.. So.. Nanti aku mula la merasa kepeningan teramat.. Huhu.. Well.. Nak lagi info? Klik je SINI okeh? Aku pun nak gi kedai jap, nak beli shuttlecock, petang karang ada game badminton dengan adik aku.. Jumpa lagik jap gi !! :)




0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post