Tak Semua Boleh Dijelaskan.

[peaceful]




Assalamualaikum.. Hoho.. Aku agak angin sikit dengan Encik Facebook ini hari dan semalam dek kerana permasalahan beliau yang tak bagi aku komen, cek noti , view page orang , like dan jugak update status. Haihhhh.. Aku rasa, aku sempat post satu status je hari ni. Nasib baik la ada link dari blog aku ni yang memang auto post ke Facebook aku. Aku rasa tak complete pulak tak ping kat sana.. Huhu..





Hmmm.. Apa eh aku nak taip dalam entri ni.. Haaa. Setiap manusia yang wujud di muka bumi Allah ni kan mesti la takleh lari dari problem kan. Sapa takdak problem? Habaq mai aku, boleh aku belanja makan mamee lapan paket.. Haaa.. Setiap orang dengan problem masing masing.. Tak kira la problem itu kecik ciput ke , besar gedabak ke kan.. Ia tetapla bernama problem.. Kan kan?





So.. Kekadang jugak kan, tak semua problem kita ni boleh di"share" dengan orang lain. Serius.. Lain orang lain problem dia woo.. Dan, lain jugak cara penyelesaian dia.. Betul tak? So. Pada korang yang ada kawan yang nampak macam ada problem tu kan, jangan la memaksa dia bercerita tentang masalahnya.. Bagi la masa kat dia untuk pulih dan insyaAllah, dia sendiri akan datang story kat korang punya.. Hehe.. Kan ke lebih afdal gitu? Hehe..





Well well west.. Aku pon nak gi solat Maghrib sat.. Last word from eden, walau apa pon problem yang kita hadapi, ia mesti ada penyelesaian punyaaa.. Lagi best kalau korang mengadu kat Allah.. Korang confirm rasa tenang dan InsyaAllah kalau diizinkan, Dia bagi korang "cahaya" untuk mengharungi masalah tu.. Hehe. Aku chow dulu eh.. Chow yun fattt ! :P

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post