Video Upin Dan Ipin Yang Sedih !









Assalamualaikum ! Selamat pagi !! Erm.. Pepagi cenggini , aku sebenarnya gemar mengusha usha burung burung berterbangan, semut semut mula mencari rejeki dan jugak cicak start tidoq. Hehe.. Tapi pagi ni lain sikit,  sebab aku terlayan pulak Video Upin dan Ipin ni.. Entah camne tah, aku teraccident klik dekat website Upin dan Ipin ni dan terusha satu video dari Upin Dan Ipin yang memang la dah diketahui cool dan awesome .. 




Tapi kan, video Upin Dan Ipin ni bukan je cool plus awesome je, ia jugak agak sedih ekceli meli..  Aku takmau cerita selanjutnya kat hangpa hangpa nih... Sat lagi takdak dah seperaisss !! Haha.. Hangpa mesti tengok tau video Upin dan Ipin kat bawah ni ja.. Serius ia memang mengasyikkan.. Hehe.. Jom layan Video Upin dan Ipin yang bertajuk Ikhlas Dari Hati ! Macam aku la ikhlas ni kan.. Errr.. 






Video Upin Dan Ipin - Ikhlas Dari Hati




Bahagian 1








Bahagian 2








Bahagian 3












Err.. Dah tengok ? Best kan? Hehe.. Well well west.. Upin dan Ipin ni memang terbaik laaaaaaaa.. Sapa sokong sila potong rambut macam Upin dan Ipin ni okeh? Ada berani? Hihi.. Okeh la aku nak gi cakap dengan pokok pokok jap ni.. Adiossss ~






Koyok Ditempek :   Kalau aku buat animasi sendiri, aku buh nama Udin dan Idin ! Haha.. Baru ada syokk.. Ada fight. :P




0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post