Antara Kerjaya, Potong Rambut Dan Dot Dot Dot..





Assalamualaikum !! Uihhhh.. Dah tengah malam rupanya.. Seharian meninggalkan blog aku ni.. Adehh.. Mesti beliau menangis keselaptopan kan ? Haha.. Okeh, Ekceli, bukan sengaja nak meninggalkan beliau, tapi dek kerana badan dan mata mencemburui hubungan aku dengan blog aku ni.. Sebab tu blog ini tidak terupdate ! Miahaha..





Well.. Hari ni, aku telah menghadiri interview buat kali ke 9 di Hotel Vistana Kuantan.. Jawatan? Ermm.. Housekeeper je ! Haha.. Tak la, Housekeeping !!! Alaa.. Kemas kemas bilik tu.. Hmm.. Nak cakap camne eh tentang interview hari ni.. Sama je macam interview sebelum nya.. Ayat klise yang dah banyak kali aku dapat.. Alaaa.. Ayat yang depa tu akan menghubungi aku di suatu saat nanti.. Err.. Macam lagu plak.. Tapi tu hakikat woo.. Takpe la kan, aku dah try dan try dan try kan.. Ada rezeki ada la.. :)





So.. Lepas pada tu, aku dan adik aku pon pergi la merewang di East Coast Mall tu ! Jalan jalan, kejar orang nek eskalator, pukul kusyen merah ! Dan jugak sesekali, aku dan adik aku pergi mengusha iklan pakaian wanita yang ada di situ.. Errr.. Syiokk woo.. Mencuci mata dengan treatment yang terbaik !. Haha..





Tapi ada jugak benda tak best yang terjadi.. Aku pi la potong rambut !! Arghhhhh.. Dengan berbekalkan duit raya yang dah tinggal RM 40 hengget ni, aku pon masuk la satu salun ni.. Tengok kat depan cermin tu, harga dia takde la mahal mana, sekali potong RM 18 ! So, kalau ditolak, ditendang, dilempang duit aku ni, ada la lagi balance dalam RM 22 kan? Boleh la hamba makan KFC secubit dua.. ! Tak gitu?











Tapi, setelah dipotong dan di cuci kepala oleh amoi yang keding tu kan, memang la cun rambut aku, tapi sedihnya, ia tidak menepati kriteria Lee Min Ho aku ! Demnnn.. Rambut aku jadi tersangat la pendek seperti orang baru pergi berjuang di dalam perbatasan ! Haha.. Tak pe la,  aku redha saat tu.. Yang menghanginkan aku adalah, bayaran dia tu bukan RM18 seperti digembar gemburkan..  RM 35 ! RM 35 weh !! Korang cuba try buat bentuk lazim kira kira RM 40 - RM 35 jap .. Brapekah jawapan nya tuan puan cik encik?  Haaaaa..





Jangan bagitau aku berapa jumlah wang terkumpul aku tu okeh ! Aku dah tak larat melihat kepingan hijau dalam dompet aku nih ! Haha.. Kesian tak aku? Duit raya tu weh !! Huhu.. Tapi tak pe la, duit Nuffnang aku dok kumpul kumpul nak beli Digivice ( Alat Digimon ) tu masih lagi sedang meningkat dengan jaya nya.. Haha. Adalah jugak dari takde kan.. Syukur !!





Well.. Story ke tiga pulak hari ni , aku baru je dapat emel dari salah satu website yang agak terkenal la.. Terkezut pakcik, katanya, beliau berminat dengan blog aku ni dan beliau nak kerjasama dengan blog aku ! hmm.. Kerjasama apa? Erm.. Rahsia  boleh? Surprise laaa sikit kan.. Yang penting, ia tak babitkan duit ! Kira macam suka sama suka la ni.. Macam berjiwang jiwangan laaa.. Hehe.. Takpe la, aku pon bukan nya pentingkan wang ringgit pon.. Bukan nya duit boleh beli segala gala nya kan? Hehe.. Alhamdulillah.. Rezeki itu tetap ada.. Hehe..





So.. Aku rasa macam aku dah tulis karangan untuk SPM je ni ! Panjang bebenor !! Haha.. So.. Aku undur diri dulu okeh, nak gi cari semut semut untuk dikawinkan dengan semut perliharaan aku ni ! Jaga diri dan selamat berblogging ! Chowww !!









Koyok Ditempek  :  Gambar aku atas sekali tu tergedik dengan sengaja ! Haha.. Dirakam menggunakan kamera berresolusi tinggi, tu jadi blur tu ! Lalalala :P Lee Min Ho pon dengki woo !



0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post