Kenapa Jadi Silent Reader?





Assalamualaikum !! Om nom nom nom.. Aku sedang menjamah karipap mini ni, sambil sambil tu dok usha cite annoying orange kat Youtube ! Serius weh, kalau korang makan karipap mini sambil usha annoying orange tu kan, korang akan rasa macam itu tayangan 3D ! Miahaha.. Try la kalau tak caya ..





Okeh, petang petang gini entri aku tentang SILENT READER ! Haaa.. Aku pon salah sorang darinya ! Okeh, aku ada senaraikan beberapa sebab kenapa orang lebih gemar jadi silent reader / pembaca senyap dari komen atau berceloteh dengan tuan empunya blog. Sebab sebab ni dari sudut pandangan dan pemikiran aku  tau..









Kenapa jadi SILENT READER wahai tuan hamba?


Blogger A  :  
"Sebab I minat kat dia, nak komen I segan yu, dapat  baca pon jadi lah.. I secret admire dia tau ! Shhhh.. "




Blogger B  :
" Alaaa.. Aku bukan apa pon, nak tengok sejauh mana blog tu boleh pergi.. Boleh tak dia celen aku .. Haha"




Blogger C  :
" Saya jadi silent ni bukan pa, saya tak reti nak komen apa. Kekadang entri dia ni buatkan saya terpaku dan speechless.. Tu la saya jadi silent reader tu.. "




Blogger D  :
" Well.. Aku jadi silent reader ni sebab aku nak tengok kesalahan yang si polan tu buat. Senang sikit aku nak buat entri jatuhkan beliau . Haha "




Blogger E  : 
"  Style aku dah memang camni, nak buat camne? "




Blogger F  :
" Erm.. I pulak sebab I nak tau apa punca blog dia jadi hebattt dan hot.. Senang sikit I nak ciplak resipi blog dia. Ngeee.." 




Blogger G  :
" Sebab , aku mencintai dirinya senyap senyap.. Nak tau jugak perkembangan dia.. Nak luahkan , 
takut kena rejek dowh.. Malu la nanti.. "




Sengalman :
" Silent reader tu pembaca senyap kan? Mana ada orang baca blog orang sambil menyanyi kan ?
Ada? Ada? Hehe.. Jadi, aku menjadi silent reader ikut situasi la.. Kekadang , entri korang sangat suberb !! Aku speechless tahu? Hehe.. Err.. "




Haaa.. Kenapa kamu jadi SILENT READER wahai pembaca yang dok baca sambil makan kuaci tu? 
Hehe.. Jawab jawab..






0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post