Erk.. Apa Kes Ramas Bontot Usha Aku?





Assalamualaikum !! Ahad yang slowmotion.. Entah kenapa tah, tiap tiap kali Ahad datang, konpom aku pon jadi slow. Haha.. Adakah korang merasakannya jua? Ecehhh.. Well.. Korang sihat tak hari nih? Still pergi beraya lagi ke? Erm.. Aku dah stop dah, tak larat dah rasanyee.. Makan makan dan makan serta makan lagi membuatkan aku jadi seakan akan teddy bear yang berat dan slow. Haha.. Lebih baik aku duk umah layan DOTA ke, layan semut semut bercakap ke, layan mak aku tengok hindustan ke kan. Syiokkk ! Errr.. Sampaikan mak aku cakap aku ni mengalahkan anak dara je sebab dok terperuk kat rumah.. Hehe..





Okeh, mukadimah yang agak panjang.. Hehe.. Sebenarnya, aku nak share dengan korang pengalaman "ngeri" aku time malam Merdeka hari tu.. Ermm.. Well.. Cam biasa la kan, adik beradik , kalau dah berhimpun ni, confirm la ada keluar keluar gi makan makan kan? Camtu gak la aku yang mempunyai 8 adik beradik ni.. Hehe..





So.. Pada malam tu...  Aku, kakak aku dan 3 orang lagi adik aku pon plan nak sambung ambang Merdeka dekat Teluk Chempedak. Dan pilihan tempat melepak kitorang tentunya Mc'D yang tak pernah tutup tu.. Hehe.. Memang time tu ramai sangat makhluk makhluk humanoid yang berkeliaran , dan melepak macam aku ni. Hendak dipendekkan cerita la kan, lepas abes makan je ,  kitorang pon confirm la nak blah dah..  Tiba tiba...





Time aku dan adek bradek yang lain dah nak meninggalkan meja dan bergerak secara macho ke tempat parking kereta kan, adala dua orang mamat ni berdiri dua duaan dan bertenggek di tepi tiang secara senada dan seirama.. Disebabkan aku ni dah macam Lee Min Ho kan, aku jalan la dulu sebab aku nak gak test market aku, mana la tau kot kot ada Kareena Kapoor ke yang terpikat dengan kemachoan aku ni.. Errr.. Korea kahwin dengan Hindustan? Buang tebiat ke...





Okeh sambung balik.. So.. Bila dah masuk kat dalam kereta dan on da way pulang ke rumah tercinta tu kan, kakak aku cakap...





" Angah, ko perasan tak mamat dua orang yang dok sendeng kat tiang tu ? "




Aku menjawab..





" Perasan.. Depa dok ramas pungkoq satu sama lain kan? Gay tu.. "




Kakak aku pulak cakap,





" Aah.. Depa ramas sambil dok usha pungkoq ko ! Siap sengih sengih lagi oooo.." 




Hatta, seraya itu jugak la, diriku menjadi kaku sekakunya selama 2 minit dan 32 saat.. Yang adik beradik aku yang dok ikut sekali kat belakang dah terkekek kekek gelak ! Haha.. Diorang siap cakap lagi...





" Tu la.. Memang Lee Min Ho la ko ngah.. Memang ramai minat .. Sampai pungkoq ko pon depa minat.. "




Dan , aku hanya mampu berkata dalam lubuk hati nan kecil aku ni sambil mata ke atas...





" Haremmmmmm jadah ko gay ! "




Dan, terus memandu ke jalan yang benar ... Sekian..









Koyok Ditempek  :  Moral of the story, sentiasa berwaspada dengan aset aset yang tak ternilai di belakang anda itu ye kaum ADAM sekalian.. Takut aset anda itu disalah imaginasikan...  Okbai !





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post