Cinta Habuk Biskut !

Assalamualaikum .. Disebabkan aku dilanda kebosanan yang membara dan jugak idea semua telah menepu di dalam sanubari aku.. Maka telah terlintas bagai shooting star di fikiran aku ni yang aku harus membuka Adobe Photoshop dan melukis.. Melukisssssssss dan terus melukisssss.. !!!





Maka.. terhasil la satu masterpiece yang diberi nama " Cinta Habuk Biskut "  !! Haha.. comel tak nama itu? Ermmm.. Mestilah comel kan, tengok la sapa lukis ! Haha.. Ye lah, korang tengok tau !! Taddd.. Tadaaaaa !!









~ Cinta Habuk Biskut ~










Hehe.. Tetiba lak  kejiwangan di hari Jumaat nan mulia ni ! Takpe la kan, sesekali sesekala.. Okeh la, aku nak gi melantak cokolat cip sebalang jap ! Jumpak lagik yek ! :P













Jangan lupe klik like okeh ! 



0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post