Ya Allah, Comel Nya Dia !





               Yuhuuuuuu... Bertemu lagi kita ye ! hehe.. Okeh, hujan kat luar tu dah mula nak reda dah tu, aku pun bolehla pergi keluar makan jap lagi, tapi kan, sebelum tu aku ada something nak share dengan korang ! Hehe.. Kalau korang tengok mesti rasa berbunga je hati tu.. Serius ! Hehe..



              Aku dapat gambar ni time aku jalan jalan dekat cik Google tu la.. Dan tiba tiba , tak semena mena aku terpandang satu sajian ni ! Perghhhhhhhhhh... Terbaik woooo !



              Okeh la, aku pon taknak membebel panjang lebar kan, korang tengok la tau ! Hidangan ni untuk beliau je.. Terbaikkkk !! Sushi pulak tu !



















          







        Ya Allah !!! Comel sangat wooooo !!! Aku nak buat camni la kat hamster aku nanti.. Hehe.. Korang ada ke? ngeh ngeh :P





P/S : Dulu aku ada 3 ekor hamster, Koko, Oren n Putih.. =( 





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post