Anda Takut Doktor Tak?

             Assalamualaikum pembaca pembaca yang aku sayangi.. Ewahhh.. Berbunga bunga pulak dah, disebabkan perut aku sudah memulas, aku nak buat entri ni secepat mungkin. hahaha..



              Okeh, ini merupakan segmen terbaru Sengal Zone. Ia bukan lah tips untuk menggelakkan rasa takut berjumpa doktor. Hehe.. Anda silap, kerana ini adalah segmen wooo.. Okeh, nak join tak? Taknak join takpe.. Hehe.. Tapi sudikan la diri anda join ye.. daripada duduk sesaja melepak, boleh gak upkan traffik sesama sendiri. hehe...



               Disebabkan aku tersiksa dengan ini perut, aku nak bagi tau syarat dia ye..





  • Mula mula buat entri bertajuk, Sengal Zone : Saya Takut Doktor !

  • Cam biasa la, letak header blog Sengal Zone aku ni, ala.. yang ada kembar tu .. Tersengih tu ! Hehe

  • Jawab dua soalan mudah ni :

    • Anda takut doktor apa?

    • Kenapa takut?

  • Okeh? Senang tak? Kemudian, postkan link korang yang telah siap ke ruangan komen entri ni. 

  • Tiada yang kalah, dalam segmen ni, semua pemenang !!

  • Cepat cepat, sebab ia akan tutup pukul 10.30 malam nanti. 

  • Jawab dengan senyuman ye ! =)





            Senang tak ? Hehe.. Jadi, aku nak undur diri jap, nak pergi bilik beraircond jap.. Nak termenung sebarang dua. Haha.. Peaceeeee ~







P/S : Ada bau apa apa tak? Angin sepoi sepoi bertiup baru je tadi ! Haha Sowwiiii !





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post