Mari Jadi Sengal Zone VIP Siri 7

                 Gedebukkkkkkk !!! Adeh, jatuh pulak aku , siapa la letak batu dalam kotak entri aku nih hah? Baik mengaku cepat !!! Ecehhhh.. Takde la, aku just berlatih nak jadi pelakon hindustan je. Hehe..



                   Eh Eh .. Ni Kotak entri untuk Sengal Zone VIP nih.. Hehe.. Yup yup, kalau anda perasan, tab dekat Sengal Zone VIP tu dah dikosongkan. Hehe.. untuk bagi peluang dekat VIP VIP baru blog aku nih.. Hehe..



                   Agak agak siapa la VIP blog Sengal Zone untuk minggu ke 7 ni kan? Nak tau tak? Tapi kena la join dulu dan ikuti syarat syarat Sengal Zone ni..



                     Simple je syarat dia ni, nak tau ? Jum kita tengok sama sama !










Logo Sengal Zone VIP




  • Buat entri bertajuk Sengal Zone : Saya Sengal Zone VIP! 

  • Letak logo Sengal Zone VIP beserta link ke Sengal Zone

  • Jawab soalan mudah ni 

    • Kenapa anda patut bergelar VIP dekat blog Sengal Zone?

  • Postkan entri korang ke ruangan komen entri ni.

  • Pastikan tidak lewat sebelum pukul 10.30 malam ni ~

  • Semua layak menjadi VIP ! Tapi mesti sebelum pukul 10.30 malam la ! 

  • Takde syarat dah ! Hehe





             Well.. Itu dia Sengal Zone VIP ! Aku pun tak sabar sabar nak tau siapa Sengal Zone VIP untuk minggu ni ! Hehe.. Eeeeeeeeee... Cuak dowwww.. ! Haha..







0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post