Tenangnya Bila..



          

              Assalamualaikum dan selamat pagi kawan kawan ku ! Jam laptop aku skang pukul 5 pagi !!! Ye, pukul 5 pagi. Dan aku sekarang berada di McD Seksyen 2. Buat apa? Erm.. Aku menemankan Cik Teddy aku buat thesis beliau dan aku study sikit. Tapi lebih kepada berblogwalking la. Hehe..



             Aku tau, saat korang baca entri ni kan, ia dipost pukul 8.30 pagi.. Ngeh ngeh, aku saje je set autopost pukul 8.30 pagi, sebab aku tau kalau aku publish pukul 5 pagi ni agak sedikit orang yang akan membaca nya oleh kerana mereka pun sedang nyenyak tido di dalam selimut yang tebal.. Perghhh.. best tu, di ulit mimpi indah pulak kan. Hehe..



            Aku dah tido okeh, tadi aku sempat tido hanya sejam je. Haha.. Memang mata aku ni jenis yang agak kuat sikit. Well.. Tambah tambah lagi bila orang tersayang duduk sebelah kan. Hehe .. Lagi tambah la kepower rangers'an tu. Hehe..



            Okeh, apa yang aku nak sampaikan dalam entri aku ni adalah, keadaan sangat berbeza bila dah menjelang pagi. Kereta tak banyak, rasa tenang je. Menaip pun rasa lebih bersemangat. Ditambah pulak keadaan dekat McD Shah Alam ni memang best, luas, bersih dan cool. Hehe.. Tenang woo..



            Keadaan camni korang takkan dapat bila time tengah hari ke, petang ke. Sebab Shah Alam akan start sibuk bila matahari dah keluarkan ubun ubun nye ! Hehe.. Time tu bermacam ragam kita boleh tengok tau. Jammed sana sini.. Kereta penuh di jalan raya. Hehe..



             Akhir kata, jap lagi pukul 10.00 pagi sampai pukul 12 tengah hari aku ada kat kampus UNISEL Shah Alam, sebab nak conduct survey untuk research aku ! Hehe.. Nak jumpa? Mai laaa ! Hehe. Aku nantikan di sini tau, bawak la karipap sebakul tau ! Hehe





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post