3 Tanda Lelaki Inginkan Wanita !





            Assalamualaikum dan selamat pukul 6 ! Haha.. Dah petang dah rupenye.. Haihhh.. Okeh, aku tengah memasang sarung bantal ni sambil dok layan lagu Dadali tuh ! Alaaaa... Lagu jiwang tu... Yang tangkap leleh tu ! Hehe..



            Well.. Dalam hati aku senantiasa ada taman bunga tau. Macam Lake Garden tu. Ecehhh.. Hehe.. Bukan nya aku taknak tebas itu taman, tapi ia sentiasa mekar bagaikan ada penyiram didalam jiwa ku ni. Hehe.. Ishhh.. Aku dah start merepek dah. ni yang nak bergaduh dengan diri sendiri ni .. Haha



            Untuk mengelakkan dari aku bercubit cubitan bersama diri sendiri, apa kata kita terus straight to the point la. Aku nak share dengan korang 3 tanda lelaki inginkan seorang wanita ! Ni berdasarkan pengalaman aku tau. Maybe ada persamaan dengan korang kot. Kata kita ada chemistry kan ! Haha..



Baik lah, teng teng teng, 3 tanda tersebut adalah !





  1. Tanda pertama, bila seorang lelaki tu ingin kan seorang wanita, dia akan mula mencari segala data data tentang diri wanita tersebut, termasuklah skodeng beliau punya buku nota, blog, Facebook, Myspace, Friendster dan segala macam lagi. Hehe.. Sebab apa? Sebab dia nak tau serba serbi tentang dara pujaan nya lah !

  2. Tanda kedua, Lelaki itu akan mula berasa gundah gulana bila tak nampak batang hidung serta telinga wanita pujaannya, tu belum lagi kalau tak balas mesej, call, komen dan YM, lagi la lapan belas kali ganda risau. Haihhhh.. Jangan la uji kami ye kaum wanita ~ Haha

  3. Tanda ketiga, Lelaki akan mengubahkan diri nya menjadi seperti apa yang wanita idamannya mahukan, Contoh, jawapan klise seorang wanita, " Awak ni terlalu baik, saya tak layak untuk awak." Memang la memberi kecenderungan kepada lelaki terbabit untuk berubah sikit perwatakan beliau. Haihhh.. Maybe tambah jahat sikit ke, nakal sikit ke, gangster sikit ke. Ini memang berlaku tau ! Bila lelaki tu dah berubah sikit, wanita tu takmau pulak pada dia. Kenapa selalu macam ni eh? Huhu..





         Well.. Kesimpulan dia, memang fitrah la, lelaki menyukai seorang perempuan tu kan ! Dan bila dah suka tu, jangan la jual mahal, ego, keras kepala, bongkak , takbur pulak.. Nanti dah melepas, siapa jugak rugi weh? Haaaa.. Jawab jawab Cik Salmah ~







0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post