Segmen Pukul 12 ! Nak Join? Jom !







              Hai hai hai ! Saya Udin a.k.a Sengalman dengan ini, ingin menunaikan beberapa permintaan yang meminta saya membuat segmen ! Lalu dengan penuh kesyahduan saya pun memikirkan idea untuk membuat segmen !



               Dan kini, saya tampil dengan satu lagi segmen saya iaitu Segmen Pukul 12 ! Adehhh.. Terasa berbeza pulak dah aku dengan gaya tadi.. Haha.. Skema tak? Agak la kan? Hehe.. Okeh, baiklah, disebabkan hari ni internet agak laju, aku pun mampu update banyak entri. sampai botak la kepala kucing kat luar rumah tu memikirkan idea ! Haha. Takde kaitan langsung.. Tapi takpe, I love cats okeh ! Ecehhhh...



               Nak join segmen aku ni kena la ikut beberapa syarat ! Dan syarat dia simple mimple kimple kim posibble je.. Haha.. Mari tengok kat bawah ni dengan laju serta dedikasi.





  • First of all, ecehh.. Korang buat la entri bertajuk, Sengal Zone : Pukul 12 Ni !

  • Macam biasa , letak HEADER Sengal Zone ni okeh?

  • Kemudian sambung ayat dibawah mengikut kreativiti anda okeh :

    • Pada pukul 12, saya berjalan jalan di depan rumah.  Tiba tiba saya ditarik oleh ______________________ ( Tidak lebih 20 perkataan )

  • Lepas tu postkan link entri korang ke ruangan komen entri ni.

  • Postkan sebelum pukul 4.30 pagi ni okeh? 

  • Pemenang akan berpeluang muncul dalam entri aku nanti ( versi karangan jugak )





     Well well west, amacam? Mari memeriahkan hari Sabtu ni ! Yihaaaa.. Aku tau korang tak tido lagi punye ! Kan kan kan kan ? Hehe.. Selamat mereka ayat ye kawan kawanku ! Chowwww ~





0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post