Apa Aku Buat Kalau Aku Takde Idea?



                

                 Yuhuuuuuu ! Bertemu kita pada pukul 6 lebih ni kan.. Mesti ada yang baru lepas main badminton, jogging dan main masak masak ni kan? Well.. Kenapa lah tak ajak aku? Aku pun menggemari permainan sebegitu. Ecehhhh...



                  Hmm.. Korang nak tau tak, sepanjang tiga bulan aku mengaktifkan diri aku kembali dalam dunia blogging ni kan, tak semua hari aku dapat idea. Serius woo.. Ada yang suam suam milo panas, dan ada jugak yang kosong terus. Hehe.. Ini aku gelarkan seperti melukis diatas kertas tanpa pensel ! Heee...



                  Mesti korang nak tau kan, apa yang akan aku buat kalau aku takde idea kan? Ecececeeehhhh..

Malu malu ubi plak~ Tanya je lah, aku bukan nye seorang penyombong okeh, aku seorang pemalu seperti tenggiling tau ! Haha..



                 aku nak share ni aktiviti yang aku buat jika aku takde idea ! Dan mereka adalah :





  • Bermain DOTA

  • Bermain Counter Strike

  • Menonton Kamen Rider

  • Bergurau Senda

  • Bersms dengan Cik Teddy serta call dia. Hehe

  • Berblogwalking

  • Skodeng blog orang

  • Tengok langit dan bintang

  • Jalan jalan gi kedai runcit

  • Bergaduh dengan diri sendiri

  • Smackdown Semut semut

  • Cucuk kaki lipas

  • Bercakap dengan kucing

  • Makan melebihi had







               Hah... Tu la serba sedikit aktiviti aku yang aku nak share, ada lagi wooo.. Ada lebih kurang lapan belas ratus aktiviti lagi ni. haha.. So.... Lepas aku melakukan aktiviti tersebut, baru la idea aku datang secara slow slow ! Hehe.. Okeh la, aku nak pergi meeting dengan cicak cicak ni jap.. Nak komplen napa la dok berbunyik sangat ni ! Haihhhhh...







0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post