Alexa Ranking? Blog Aku Dapat Nombor Berapa?

               Yuhuuuu.. Kita bertemu lagik.. Hehe.. Jangan buat muka okeh, aku datang bukan nak jual barang, bukan nak jual pen. Hehe.. Tapi nak jual kerepek ubi panas ! haha.. Takde la, maana la aku nak cari kerepek ubi panas malam malam nih? Haa.. Try jawab sikit !



               Biar aku jujur dengan korang okeh, aku sikit pun tak tahu menahu pasal Alexa ni ! Apa benda ni? Apa function dia? Hehe.. Serius weh , aku tak tau ! Aku letak widget Alexa ni kat bawah sekali blog aku pun sebab mengikuti langkah langkah yang diberikan oleh satu blog ni. Aku pun dah tak ingat dah blog apa. Huhu.. Ni la padah makan semut serta bermusuh dengan semut banyak sangat ! Haihhhh..



               Tadi kan, aku gi la check kat Alexa kan, bubuh la address blog aku ni. Tunggu jap, pastu dia kuar macam dalam gambar kat bawah ni ! Huhu..









                  Well.. mengikut kefahaman aku kan, ini adalah ranking blog aku nih ! Hehe.. Syukur la blog sipi sipi macam blog aku ni dapat tempat jugak di kalangan pembaca ! Alhamdulillah ~  Hehe.. Buat korang , ye ye, kamu, kamu , haaa.. kamu tu, terima kasih ye sebab senantiasa menjenguk ke blog aku ni. Hehe.. aku tak mampu nak bagi apa apa .. Aku doa Allah je la bagi okeh? Dia bagi lagi best ! Hehe..



                  Lastly, aku akan terus menaip, dan takkan berhenti kecuali aku betul betul dah tak boleh mengeluarkan idea idea sengal tapi bermanafaat aku ni la.. Hehe.. Okeh, till then, aku nak ucap lapan belas ratus kali lagi kat korang yang sudi jenguk, baca, stalk, komen, skodeng, promote, join , follow, dan macam macam lagi lah ! Terima kasih lapan belas kali ganda ! =)





Yang Terharu,



a.k.a SENGALMAN !

0 komentar:

Posting Komentar

Trackbacks/Pingbacks

Archive Post